Սպառողի իրավունքներ
Հարգելի հաճախորդ,
Դուք կարող եք Ձեր բողոք-պահանջները ներկայացնել`
- զանգահարելով (011) 79 00 00 հեռախոսահամարով,
- ուղարկելով info@aescredit.am էլեկտրոնային հասցեին,
- փոստով` «ԱԷՍ Կրեդիտ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ, Հայաստան, 0010, ք. Երևան, Խանջյան 7շ, 12 հասցեով:
Տեղեկացնում ենք, որ Ձեր իրավունքները կարող են պաշտպանվել ինչպես դատական կարգով, այնպես էլ ֆինանսական համակարգի հաշտարարի միջոցով:
Մանրամասներին կարող եք ծանոթանալ ստորև ներկայացված փաստաթղթերի միջոցով.
ԱԷՍ Կրեդիտ-ի հաճախորդների բողոք-պահանջների քննության ընթացակարգ
Վարկային պատմության էական դերը և նշանակությունը՝
Վարկային պատմությունը ներկայացնում է անձի ֆինանսական պարտքերի կատարողականի ամբողջական պատկերը: Այն ներառում է տվյալներ, որոնք հավաքագրվում և պարբերաբար թարմացվում են թե՛ առանձին վարկատուների, թե՛ Վարկային բյուրոյի (ԱՔՌԱ) կողմից: Այս տեղեկատվական շտեմարանը արտացոլում է անհատի վարքագիծը ֆինանսական պարտավորությունների կատարման հարցում: Վարկային պատմությունը բաղկացած է բազմաթիվ բաղադրիչներից, ներառյալ՝ ստացված վարկերի մանրամասները, վճարումների կանոնավորությունը, երրորդ անձանց տրված երաշխավորությունները, հնարավոր ուշացումները և դրանց հետևանքով կիրառված տույժերը:
Վարկային պատմության անճշտությունների շտկման գործընթացը՝
Եթե վարկառուն հայտնաբերում է իր վարկային պատմության մեջ անճշտություններ կամ բացթողումներ, նա իրավունք ունի դիմել դրանց ուղղման համար: Համաձայն ՀՀ օրենսդրության, մասնավորապես «Վարկային տեղեկատվության շրջանառության և վարկային բյուրոների գործունեության մասին» ՀՀ օրենքի 20-րդ հոդվածի, անհատը կարող է դիմել կա՛մ Վարկային բյուրոյին, կա՛մ անմիջականորեն տվյալները տրամադրած ֆինանսական հաստատությանը: Այս գործընթացը կարող է իրականացվել գրավոր դիմումի միջոցով կամ էլեկտրոնային եղանակով՝ ապահովելով տվյալների ճշգրտությունը և թարմությունը:
Մանրամասների համար՝
ՍՔՈՐ գնահատականի էությունը`
Ֆինանսական հաստատությունները դիմորդի վարկարժանությունը որոշելու համար կիրառում են միավորային համակարգ, որի արդյունքում ստացվում է վարկունակության ցուցանիշը: Այս ցուցանիշը հաշվի է առնում մի շարք փոխկապակցված գործոններ, ինչպիսիք են նախկին վարկային գործարքները, անհատական տեղեկությունները և այլ առանցքային հանգամանքներ:
Մանրամասների համար՝
Վարկային ՍՔՈՐ գնահատականի կարևորությունը՝
Բարձր վարկունակության ցուցանիշի կարևորությունը պայմանավորված է ֆինանսական հաստատությունների կողմից հաճախորդի ռիսկայնության գնահատման անհրաժեշտությամբ: Յուրաքանչյուր գնահատման համակարգ ունի իր սանդղակը, և որքան մոտ է հաճախորდի միավորը վերին շեմին, այնքան մեծ է ֆինանսավորում ստանալու հավանականությունը: Բարձր ցուցանիշը վկայում է ցածր ռիսկայնության մասին, իսկ ցածրը՝ հակառակը:
Գնահատման մեթոդաբանությունը և հիմնական չափանիշները՝
Ֆինանսական կառույցներն օգտագործում են իրենց ներքին գնահատման համակարգերը, որոնց մանրամասները գաղտնի են: Սակայն կարելի է նշել մի շարք գործոններ, որոնք ազդում են գնահատականի վրա՝ վճարումների պատմությունը, պարտավորությունների ծավալը և քանակը, ֆինանսական գործունեության տևողությունը և այլն: Հարկ է նշել, որ հաճախակի հարցումները կարող են բացասաբար անդրադառնալ գնահատականի վրա՝ հանգեցնելով ֆինանսավորման մերժման:
Ֆինանսական վարկանիշի բարելավման ուղիները՝
Վարկանիշը բարձրացնելու համար անհրաժեշտ է՝
- Խուսափել վճարումների ուշացումներից
- Նվազեցնել առկա պարտավորությունները
- Սահմանափակել նոր պարտքերի ստանձնումը
- Կրճատել տրված երաշխավորությունները
- Մարել ժամկետանց պարտքերը
Հաճախորդի վարկանիշը կարող է բարելավվել յուրաքանչյուր հաջորդ գործարքի ընթացքում՝ պատասխանատու վարքագծի շնորհիվ: Ուստի, վարկանիշի վատթարացումից խուսափելու և այն բարելավելու համար անհրաժեշտ է բացառել նույնիսկ կարճաժամկետ ուշացումները, ամբողջությամբ մարել նախկին պարտքերը, զգուշորեն մոտենալ երաշխավորություններին և ընդհանուր առմամբ նվազեցնել ֆինանսական բեռը: