×
ԱՐԺՈՒՅԹ Առք Վաճառք
USD 397 401
RUB 3.7 3.85
CHF 445 456
GEL 143 146
EUR 420 425
GBP 498 508
Responsive image

Սպառողի իրավունքներ

Հարգելի հաճախորդ,

Դուք կարող եք Ձեր բողոք-պահանջները ներկայացնել`

  • զանգահարելով (011) 79 00 00  հեռախոսահամարով,
  • ուղարկելով info@aescredit.am էլեկտրոնային հասցեին,
  • փոստով` «ԱԷՍ Կրեդիտ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ, Հայաստան, 0010, ք. Երևան, Խանջյան 7շ, 12 հասցեով:

Տեղեկացնում ենք, որ Ձեր իրավունքները կարող են պաշտպանվել ինչպես դատական կարգով, այնպես էլ ֆինանսական համակարգի հաշտարարի միջոցով:

Մանրամասներին կարող եք ծանոթանալ ստորև ներկայացված փաստաթղթերի միջոցով.

ԱԷՍ Կրեդիտ-ի հաճախորդների բողոք-պահանջների քննության ընթացակարգ

 

 

Վարկային պատմության էական դերը և նշանակությունը՝

Վարկային պատմությունը ներկայացնում է անձի ֆինանսական պարտքերի կատարողականի ամբողջական պատկերը: Այն ներառում է տվյալներ, որոնք հավաքագրվում և պարբերաբար թարմացվում են թե՛ առանձին վարկատուների, թե՛ Վարկային բյուրոյի (ԱՔՌԱ) կողմից: Այս տեղեկատվական շտեմարանը արտացոլում է անհատի վարքագիծը ֆինանսական պարտավորությունների կատարման հարցում: Վարկային պատմությունը բաղկացած է բազմաթիվ բաղադրիչներից, ներառյալ՝ ստացված վարկերի մանրամասները, վճարումների կանոնավորությունը, երրորդ անձանց տրված երաշխավորությունները, հնարավոր ուշացումները և դրանց հետևանքով կիրառված տույժերը:

Վարկային պատմության անճշտությունների շտկման գործընթացը՝

Եթե վարկառուն հայտնաբերում է իր վարկային պատմության մեջ անճշտություններ կամ բացթողումներ, նա իրավունք ունի դիմել դրանց ուղղման համար: Համաձայն ՀՀ օրենսդրության, մասնավորապես «Վարկային տեղեկատվության շրջանառության և վարկային բյուրոների գործունեության մասին» ՀՀ օրենքի 20-րդ հոդվածի, անհատը կարող է դիմել կա՛մ Վարկային բյուրոյին, կա՛մ անմիջականորեն տվյալները տրամադրած ֆինանսական հաստատությանը: Այս գործընթացը կարող է իրականացվել գրավոր դիմումի միջոցով կամ էլեկտրոնային եղանակով՝ ապահովելով տվյալների ճշգրտությունը և թարմությունը:

 Մանրամասների համար՝

www.abcfinance.am   

www.acra.am  

ՍՔՈՐ գնահատականի էությունը`

Ֆինանսական հաստատությունները դիմորդի վարկարժանությունը որոշելու համար կիրառում են միավորային համակարգ, որի արդյունքում ստացվում է վարկունակության ցուցանիշը: Այս ցուցանիշը հաշվի է առնում մի շարք փոխկապակցված գործոններ, ինչպիսիք են նախկին վարկային գործարքները, անհատական տեղեկությունները և այլ առանցքային հանգամանքներ:

Մանրամասների համար՝

www.abcfinance.am  

https://acra.am/

Վարկային ՍՔՈՐ գնահատականի կարևորությունը՝

Բարձր վարկունակության ցուցանիշի կարևորությունը պայմանավորված է ֆինանսական հաստատությունների կողմից հաճախորդի ռիսկայնության գնահատման անհրաժեշտությամբ: Յուրաքանչյուր գնահատման համակարգ ունի իր սանդղակը, և որքան մոտ է հաճախորდի միավորը վերին շեմին, այնքան մեծ է ֆինանսավորում ստանալու հավանականությունը: Բարձր ցուցանիշը վկայում է ցածր ռիսկայնության մասին, իսկ ցածրը՝ հակառակը:

Գնահատման մեթոդաբանությունը և հիմնական չափանիշները՝

Ֆինանսական կառույցներն օգտագործում են իրենց ներքին գնահատման համակարգերը, որոնց մանրամասները գաղտնի են: Սակայն կարելի է նշել մի շարք գործոններ, որոնք ազդում են գնահատականի վրա՝ վճարումների պատմությունը, պարտավորությունների ծավալը և քանակը, ֆինանսական գործունեության տևողությունը և այլն: Հարկ է նշել, որ հաճախակի հարցումները կարող են բացասաբար անդրադառնալ գնահատականի վրա՝ հանգեցնելով ֆինանսավորման մերժման:

Ֆինանսական վարկանիշի բարելավման ուղիները՝

Վարկանիշը բարձրացնելու համար անհրաժեշտ է՝

  • Խուսափել վճարումների ուշացումներից
  • Նվազեցնել առկա պարտավորությունները
  • Սահմանափակել նոր պարտքերի ստանձնումը
  • Կրճատել տրված երաշխավորությունները
  • Մարել ժամկետանց պարտքերը

Հաճախորդի վարկանիշը կարող է բարելավվել յուրաքանչյուր հաջորդ գործարքի ընթացքում՝ պատասխանատու վարքագծի շնորհիվ: Ուստի, վարկանիշի վատթարացումից խուսափելու և այն բարելավելու համար անհրաժեշտ է բացառել նույնիսկ կարճաժամկետ ուշացումները, ամբողջությամբ մարել նախկին պարտքերը, զգուշորեն մոտենալ երաշխավորություններին և ընդհանուր առմամբ նվազեցնել ֆինանսական բեռը: